E-commerce rastie.

Stále rýchlejšie.

A rastie cezhranične. Keď celý svet je váš trh, potrebujete expresného partnera so skutočne globálnymi znalosťami. DHL je doma vo svete kde všetko kliká. Od znalostí ako navrhnúť vaše webové stránky s cieľom optimalizovať miery konverzie predaja, rozvíjať svoju značku spôsobom, ktorý vytvára dôveru. Využite čo najviac globálnu príležitosť pre rast vášho elektronického obchodu.

POĎME NA TO OD ZÁKLADOV

Chcete zistiť ako sa stať naúspešnejšou e-commerce značkou na svete?
Bez ohľadu na to, či máte skúsenosti s elektronickým obchodom alebo len začínate, je rozumné zistiť aké techniky a zásady fungujú pre ostatných.Pozrite sa na náš článom 22 Zlatých pravidiel a uvidíte ako sa na celom svete predávajú najúspešnejšie značky elektronického obchodu.

STIAHNUŤ ČLÁNOK AKO JE TO HOTOVO >

Pripojte sa

9 spôsobov ako sa dostať k zákazníkom

Rýchle spôsoby ako sa vyhnúť opusteným nákupným košíkom
lepší zákazníci kúpia viac
lepší zákazníci kúpia viac

Získajte informácie o marketingu a určite si rozpočet pre službu Google Adwords, reklamy Bing alebo Facebook. Čím viac sú vaši zákazníci pripravení kúpiť, tým viac si kupujú.

najmite si SEO špecialistu
najmite si seo špecialistu

Nájdite niekoho, kto má skúsenosti s optimalizáciou pre vyhľadávače a jeho stále sa meniace pravidlá, alebo použite nástroje ako Long Tail Pro, ktoré vám pomôžu nájsť najziskovejšie kľúčové slová.

učte sa od expertov
učte sa od expertov

Existuje nespočetné množstvo tipov na optimalizáciu konverzie, s ktorými môžete v súčasnosti experimentovať, napríklad tlačidlo výzvy na akciu (CTA). Zmena veľkosti, farby, polohy alebo znenia môže spôsobiť výrazné zvýšenie miery konverzie.

dajte dobrý dôvod na registráciu
DAJTE DOBRÝ DôVOD NA REGISTRáCIU

Až tretina zákazníkov opustí stránky, keď požiadajú o registráciu. Môžete sa ich opýtať, alebo urobiť registráciu voliteľnou.Udržujte formulár jednoduchý a vyžiadajte si len relevantné informácie.

vždy testujte
VžY TESTUJTE

Neustále testovanie, monitorovanie a zvyšujúce sa vylepšenie skúseností zákazníkov fungovalo pre údosiahnutie úspechu  v oblasti elektronického obchodovania ako Amazon, ASOS a Made, takže by ste mali urobiť to isté.

UPSELLING funguje najlepšie
UPSELLING FUNGUJE NAJLEPšIE

Zákazník, ktorý si kúpil smartphone s 12-megapixlovým fotoaparátom, môže tiež "kúpiť" o niečo drahšie zariadenie, napríklad  16MP fotoaparát s 128GB pamäťou.

noste zákazníkove topánky
noste zákazníkove topánky

Niektorí zákazníci dobre reagujú na newslettre, aby míňali viac, iní si vás vyhľadajú. Rozmýšlajte  ako zákazník a pokračujte v testovaní možností s cieľom nájsť vzorec, ktorý bude pre vás dobre fungovať.

choďte ľahko na zľavy
choďte ľahko na zľavy

Získavajú návštevnosť a zvyšujú krátkodobý predaj, no bez jasných cieľov môže kampaň na podporu predaja devalvovať vaše produkty. Najmä predvídajte účinky na váš obchod, aby bol stále populárnym.

menej naháňania. viac ovocia.
menej naháňania. viac ovocia.

Zachovať existujúcich zákazníkov môže stáť päťkrát toľko, ako prilákať nového zákazníka. Takže si vytvorte stratégiu lojality. Čím dlhší je váš vzťah s vašimi zákazníkmi, tým nižšie náklady sú na ich udržanie.

DHL: VÁŠ AMBASÁDOR

S 50 rokmi v medzinárodnom expresnom obchode vieme, ako zostať zameraný na zákazníkov.
Poskytujeme možnosť zmeny doručenia zásielok
ČO TO ZNAMENÁ
poskytujeme možnosť zmeny doručenia zásielok

Vaši zákazníci si môžu vybrať presne, kedy a kde sa uskutoční ich dodávka - flexibilné služby sú vysoko cenené medzi zákazníkmi.

garantujeme servis doručenia od dverí k dverám
ČO TO ZNAMENÁ
garantujeme servis doručenia od dverí k dverám

Naše časovo definované medzinárodné produkty zaručujú dodávku od dverí k dverám do stanoveného termínu, globálne. A rýchlosť je to, čo vaši zákazníci hľadajú.

poskytujeme expresné služby & jednoduché vrátenie tovaru
ČO TO ZNAMENÁ
poskytujeme expresné služby & jednoduché vrátenie tovaru

Dôkazy ukazujú, že ponúkanie týchto služieb Zákazníkom znamená, že je pravdepodobnejšie, že budú utrácať viac.

E-COMMERCE ZDROJE

Zhromaždili sme najdôležitejšie poznatky o elektronickom  obchode na jednom mieste, ktoré vám pomôžu rýchlo získať informácie o tom, čo potrebujete.
PREDÁVAJTE VIAC

Ako vybudovať dôveru návštevníkov vašej web stránky

ČÍTAŤ VIAC
DôVERUJTE MI

Ako zabezpečiť, aby vaši zákazníci verili vašej značke, aj keď o vás nikdy nepočuli.

ČÍTAŤ VIAC
AKO VÁM POMôžEME?

Vaša cesta k úspechu medzinárodného e-commerce začína jediným kliknutím.

PRIPOJIŤ SA

PRÍPADOVÁ ŠTÚDIA - amara

Ako sa luxusný obchod s domácimi potrebami stal celosvetovým úspechom v oblasti elektronického obchodovania.
VIDEO

Majitelia spoločnosti Amara vysvetľujú, ako si ponechať svoju celosvetovú značku aj napriek tomu, že niekedy nesplnia očakávania zákazníkov.

WHITE PAPER ŠTÚDIA

Prečítajte si informácie o tom, ako Amara vyrástla z malého obchodu a prenikla do siete výrazne úspešných webových stránok po celom svete.

STIAHNUŤ
získajte účet v DHL

Pozrite sa, ako môžeme pomôcť vašej e-commerce značke  cez hranice a podmaniť si svet.

PRIPOJIŤ SA